Wednesday 23 December 2009

the reason am reading law

kerana aku nak buat memuaskan nafsu serakah aku dengan membina

private library yg besau gadang macam ni!!

setakat ni library aku kat rumah tu share dgn mak aku ayah aku akak aku skali. aku x puas hati btol kene share2 space ni, ish, lubang kubur pun sendiri2 tau.. memang patut aku pentingkan diri sndr pon sbb aku x share liang lahad dgn sape2!

ok kalau laki aku tanak buat, aku ada 2 org kawan yg bakal jd graduan architecture. confirm2 aku suruh diaorg buatkan plan rumah yang canggih dan diluar jangkauan korg semua..
keskeskes, bila dah siap, kalian semua dijemput datang beraya eh ;)) jgn malu2 tao!

aku nak anak2 aku nanti membaca banyak dari banyak source of knowledge.. aku nak anak2 aku jd mcm davinci, plato and all those people back then yg hebat2 belaka.. aku tanak diorg brainless mcm aku ni.. gagah je pikul otak bertan2 berat tp x leh pakai, huh sia2 je idop!

No comments:

Post a Comment