Thursday 17 June 2010

bits of jealousy.


sukan. i an athlete previously. walaupun tak excell sampai ke tahap kebangsaan tapi itu adalah satu pencapaian yang aku sangat rindui. melihat atlet atlet sukma beraksi, darah gemuruh aku naik, rindu masa masa sarungkan jersey dan working in a group together untuk capai matlamat. i got futsal now, my rebels back, the only sport that i play in MMU, well basicly, previously masa i aktif bersukan, my grades semuanya baik, i sangat pandai uruskan masa.. sekarang, my life sucks.. well, everyday is a new beginning, it is not hard to start a new thing.. after this, aku ada peluang untuk aktif dalam water sport, so aku nak try maju dalam bidang tu, and sukan paragliding juga.. hopefully, aku akan succeed, insyaAllah.. god please, jauhkan aku dari orang orang yang membinasakan diri aku.. aku bukan dikalangan mereka ya tuhan...

No comments:

Post a Comment